Definicje
Sprzedający – właściciel sklepu internetowego działającego pod adresem www.zwierzakinadpotokiem.pl – Firma Zarobko Jacek Kisilewicz, , ul. Nad Potokiem 5, 83-031 Żukczyn , tel. 794151198, e-mail: jacekkisilewicz@gmail.com, NIP: 5842706281, Regon 221117024
Kupujący – Osoba fizyczna, lub instytucja składająca zamówienie na stronie internetowej Sprzedającego. Kupującymi w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
Sklep – platforma internetowa dostępna pod adresem www.zwierzakinadpotokiem.pl, prowadzona przez firmę Zarobko Jacek Kisilewicz, z siedzibą przy ul. Nad Potokiem 5, 83-031 Żukczyn, NIP: 5842706281, REGON: 221117024. Sklep umożliwia Kupującym składanie zamówień na towary i usługi dostępne w jego ofercie, a także dokonywanie płatności oraz odbiór zamówionych produktów zgodnie z określonymi zasadami regulaminu. Sklep oferuje również możliwość zakupu biletów na atrakcje w mini zoo, a jego działalność opiera się na regulaminie dostępnym na stronie.
Obiekt – teren, budynek lub infrastruktura należąca do Kupującego, na której odbywają się oferowane atrakcje i realizowane są usługi związane z zakupionymi Biletami, zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie. Obiekt stanowi miejsce świadczenia usług dla Kupujących, a także podlega regulacjom i zasadom bezpieczeństwa ustalonym przez Sprzedającego.
Bilet – jednorazowy bilet upoważniający Kupującego do skorzystania z atrakcji określonej w jego opisie, zakupiony na konkretny dzień. Bilet upoważnia do jednorazowego wejścia zgodnie z wybraną przez Kupującego datą.
Ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego jest potwierdzenie ze strony Sprzedającego przyjęcia zamówienia. W przypadku ew. błędów w podaniu ceny, dostępności towarów Kupujący zostanie poinformowany w momencie potwierdzenia ze strony Sprzedającego.
I. Informacje Ogólne
1. Miejscem składania i przyjmowania zamówień jest strona internetowa Sprzedającego www.zwierzakinadpotokiem.pl
2. Zakup towaru znajdującego się w ofercie Sklepu następuje poprzez dodanie wybranych towarów lub usług do koszyka i złożenie zamówienia online. Zamówienie następuje gdy Kupujący po wyjściu z koszyka poda swoje dane adresowe do wysyłki, wybierze jeden ze sposobów płatności, metodę wysyłki oraz potwierdzi swoje wybory poprzez kliknięcie przycisku „Płacę”.
3. Ceny towarów wyrażone są w polskich złotych. Ceny zawierają podatek VAT.
4. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów dostawy. Koszty dostawy doliczane są do sumy zamawianych produktów.
5. Dowodem zawarcia sprzedaży jest paragon fiskalny dołączony do kupowanego towaru lub jeśli zakupiony jest produkt elektroniczny, to poprzez pocztę elektroniczną e-mail. przypadku życzenia otrzymania faktury VAT należy zaznaczyć to potwierdzając zamówienie.
6. Kupujący wyraża zgodę na to, by Sprzedający posługiwał się telefonem, pocztą elektroniczną e-mail, automatycznym urządzeniem wywołującym lub innym środkiem komunikacji elektronicznej dla celów korespondencyjnych.
7. W przypadku, gdy Sprzedający, z powodu wystąpienia zdarzenia siły wyższej, (Okoliczność wynikająca z lub przypisana działaniom, zdarzeniom, zaniechaniom lub wypadkom, których Właściciel nie mógł przewidzieć w granicach rozsądku i które pozostają poza jego kontrolą. Obejmuje to m.in.: warunki pogodowe uniemożliwiające funkcjonowanie Obiektu, zawalenia, powodzie, pożary, wybuchy, trzęsienia ziemi, osunięcia terenu, szkody strukturalne, epidemie lub inne klęski żywiołowe, przerwy w dostawie prądu, zakłócenia w połączeniach satelitarnych i komunikacyjnych, działania wojenne, zamieszki, strajki, akty terrorystyczne, niepokoje społeczne, żałobę narodową, decyzje organów śledczych, administracyjnych lub rządowych, które wystąpiły na terenie Obiektu.) nie jest w stanie w całości lub częściowo zrealizować swoich obowiązków wynikających z umowy sprzedaży Biletu, zostaje zwolniony z konieczności ich wykonania.
8. Kupujący oświadcza, że będzie korzystał ze Sklepu wyłącznie w sprawach związanych z zakupem Biletu.
9. Zakłada się, że kupujący składając zamówienie zapoznał się z regulaminem i akceptuje go w całości.
II. Zakup Biletu, Płatność, Odbiór
1. Umowa sprzedaży między Użytkownikiem a Właścicielem zostaje zawarta w chwili dokonania pełnej płatności za Bilet przez Kupującego oraz przesłania potwierdzenia zakupu na adres e-mail Kupującego. Płatność za Bilet oznacza zaksięgowanie pełnej kwoty na rachunku bankowym Sprzedawcy poprzez wybraną metodę płatności. Sprzedawcą Biletów jest Sprzedający
2. Aby zakupić Bilet i sfinalizować transakcję, Użytkownik musi podać następujące dane dla każdego Biletu: imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu oraz adres e-mail.
3. Zakup Biletu jest ważny kiedy Kupujący otrzyma potwierdzenie płatności przez Sprzedającego.
4. Przed zakończeniem transakcji Użytkownik jest zobowiązany do sprawdzenia poprawności podanych danych. Odpowiedzialność za ich prawdziwość spoczywa na Kupującym. Wszelkie konsekwencje wynikające z błędów lub niemożności jednoznacznej identyfikacji Kupującego przez Sprzedającego obciążają Kupującego.
5. Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany danych Użytkownika.
6. Finalizując transakcję, Użytkownik musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
7. Korzystając z Biletu, Kupujący lub osoba uprawniona akceptuje ogólne warunki i zasady ustalone przez Sprzedającego oraz obowiązujące regulaminy na terenie Obiektu.
8. Sprzedaż Biletów odbywa się w zależności od ich dostępności i są dostępne do sprzedaży wyłącznie do momentu wyczerpania zapasów.
9. Rodzaje oraz ceny Biletów są ustalane przez Sprzedającego. Wszystkie ceny Biletów są podane w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
10. Aktualne ceny Biletów są zamieszczone na stronie Sklepu. Mogą one ulegać zmianom w zależności od terminu, na który Bilet jest sprzedawany, oraz daty jego zakupu. Informacje o obowiązujących cenach w danym dniu i na określony termin są dostępne na stronie Sklepu, a zakup Biletu przez Kupującego oznacza akceptację warunków tam zamieszczonych.
11. Płatności w Sklepie można dokonywać za pośrednictwem serwisu Przelewy24 lub Autopay S.A, zgodnie z regulaminem tych serwisów.
12. Potwierdzenie dokonania płatności przez Użytkownika zostanie przesłane przez operatora płatności lub Sprzedawcę w wiadomości e-mail.
13. Kupujący może dokonać zapłaty za Bilet poprzez:
– e-przelew (opcja realizowana przez Przelewy24, Autopay S.A)
– BLIK (opcja realizowana przez Przelewy24, Autopay S.A)
– karta płatnicza (opcja realizowana przez Przelewy24, Autopay S.A)
– gotówką w siedzibie firmy Sprzedającego.
– PayPal
III. Reklamacja Biletu
1. Reklamacje dotyczące zakupionych Biletów można zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedającego: jacekkisilewicz@gmail.com.
2. Reklamacja powinna zawierać:
- Imię i nazwisko Kupującego,
- Adres e-mail użyty podczas zakupu Biletu,
- Numer zamówienia,
- Opis zgłaszanej nieprawidłowości lub problemu.
3. Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania. O decyzji dotyczącej reklamacji Kupujący zostanie poinformowany za pośrednictwem wiadomości e-mail.
4. W przypadku uznania reklamacji:
Sprzedający zaproponuje Kupującemu alternatywny termin lub rozwiązanie równoważne,
Zwróci wartość Biletu na rachunek bankowy Kupującego, jeżeli realizacja Biletu nie była możliwa.
5. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niewykorzystanie Biletu z przyczyn leżących po stronie Kupującego, takich jak niepojawienie się w Obiekcie w wybranym terminie.
6. Reklamacje dotyczące nieprawidłowości w płatnościach powinny być zgłaszane bezpośrednio do operatora płatności (Autopay S.A. lub PayPal), a Sprzedający zobowiązuje się do współpracy w celu rozwiązania problemu.
7. Sprzedający zastrzega, że reklamacje wynikające z działania siły wyższej (np. warunki pogodowe uniemożliwiające funkcjonowanie Obiektu) będą rozpatrywane indywidualnie w porozumieniu z Kupującym.
8. Sprzedający oświadcza, że nie przyjmuje zwrotów ani reklamacji Biletów zakupionych w sposób niezgodny z regulaminem Sklepu lub bez uprzedniego spełnienia warunków określonych w niniejszym dokumencie.
IV. Zakup Towaru, Płatność, Odbiór
1. Procedura potwierdzenia zamówienia, a następnie jego realizacji rozpoczyna się w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia, i trwać może do dwóch dni roboczych.
2. Dostępne formy płatności i odbioru towaru są wyświetlane podczas składania zamówienia, do wyboru Kupującego. W przypadku wyboru przesyłki, do ceny końcowej doliczana jest opłata za przesyłkę wyświetlająca się w momencie wyboru opcji odbioru.
3. Sprzedający nie jest zobligowany do wysyłki towaru dopóki nie potwierdzi złożonego zamówienia.
4. Koszty dostawy są następujące:
– wysyłka Paczkomatem InPost 14 zł, Inpost kurier 18 zł
– przy zakupach za 250 zł i więcej – darmowa wysyłka
– inny sposób wysyłki oraz wysyłka zagraniczna – po uzgodnieniu telefonicznym.
5. Kupujący jest zobowiązany dokonać przelewu za zakupiony towar w ciągu 3 dni od daty zakupu. W przypadku braku zapłaty w tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
6. Odbiór osobisty w sklepie jest możliwy w miarę możliwości Sprzedającego, nie później niż trzeciego dnia roboczego. Kupujący zostanie poinformowany o dacie i godzinie dostarczenia zamówienia do sklepu.
7. Towary wskazane do odbioru osobistego, czekają na odbiór 1 dzień roboczy w przypadku towarów nie opłaconych, oraz 5 dni roboczych w przypadku towarów opłaconych z góry. Po upływie tego terminu nie opłacone wracają do oferty sklepów, natomiast opłacone są wysyłane na adres podany w zamówieniu na koszt Kupującego.
8. Kupujący może dokonać zapłaty za zamówiony towar poprzez:
– e-przelew (opcja realizowana przez Przelewy24, Autopay S.A)
– BLIK (opcja realizowana przez Przelewy24, Autopay S.A)
– karta płatnicza (opcja realizowana przez Przelewy24, Autopay S.A)
– gotówką w siedzibie firmy Sprzedającego.
– PayPal
V. Zwroty i reklamacje towarów
1. W przypadku gdy zamówiony towar nie został jeszcze wysłany przez Sprzedającego, Kupujący może zrezygnować z całości lub części zamówienia o czym powiadomi Sprzedającego za pomocą poczty elektronicznej e-mail lub telefonicznie.
2. Towar zakupiony w Sklepie można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedającego:
Zarobko Jacek Kisilewicz
ul. Nad Potokiem 5
83-031 Żukczy
lub na e-mail: jacekkisilewicz@gmail.com (zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta).
2. Warunkiem uznania zwrotu towaru jest zwrócenie go w stanie kompletnym, takim w jakim został dostarczony, wraz z paragonem i ew. fakturą.
3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
4. W przypadku rezygnacji z zamówienia przez Kupującego i zapłaconego z góry przed wysyłką, Sprzedający dokona zwrotu należności pieniężnych w terminie 14 dni.
5. W przypadku dokonania przez Kupującego zapłaty za towar „z góry”, Sprzedający dokonuje zwrotu należności pieniężnych na rachunek bankowy Kupującego natomiast w przypadku zapłaty za towar przy „odbiorze osobistym”, Sprzedający dokonuje zwrotu należności pieniężnych na rachunek bankowy Kupującego lub przekazem pocztowym po wcześniejszym ustaleniu z Kupującym telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.
6. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty dostarczenia produktu do Sprzedającego.
7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, Sprzedający zwróci Kupującemu równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
8. Aby dopełnić formalności związanych ze zwrotem należy w pierwszej kolejności skontaktować się drogą mailową ze sprzedającym pod adresem sklepikzbizuteria@gmail.com celem ustalenia warunków złożenia i ewentualnego uznania reklamacji.
9. Sprzedający oświadcza, iż nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
VI. Dane Osobowe
1. Dane przekazywane przez Kupującego do Sprzedającego są podawane dobrowolnie. Będą one gromadzone i przechowywane przez Sprzedającego na potrzeby realizacji i rozliczenia zamówień. Dane Osobowe nie będą przekazywane podmiotom trzecim.
2. Zgodnie ze zmianami wprowadzonymi w ustawie o „Prawie Telekomunikacyjnym” w części dotyczącej plików cookies informujemy odwiedzających nasz sklep internetowy, że takowe są zapisywane i przechowywane na komputerze odwiedzającego w celu optymalizacji jakości przeglądania naszej oferty, jak i zbierania anonimowych statystyk odwiedzin. Pliki cookies zapisywane są jawnie i w każdej chwili mogą zostać zablokowane lub usunięte przez użytkownika przeglądarki.
Postanowienia Końcowe
1. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna – sprzedaży między sklepem „Zwierzaki Nad Potokiem” a Kupującymi, będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby nie satysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny w Gdańsku.